Anne hasreti çekenlere gelsin | Zeki Müren-Annem (1964)

YouTube'da gezinirken Zeki Müren'den "Anne" Şarkısını arattım "Annem" şarkısıyla karşılaştım,
çok hoşuma gitti sizinde dinlemenizi tavsiye ederim, duygu dolu bir parça...
 
Zeki Müren-Annem (1964) Şarkı Sözleri

Sen gideli geçti günler, seni arar evde gözler,
Resmin hatıra kaldı, ANNEM.
Oğlun-kızın büyüdüler, annemiz nerde dediler
Ama seni görmediler, bırakıp gitmiş dediler
Ne olurdu bir kerecik, görseydik bizde seni
Tatsaydık anne denen, sımsıcacık sevgini, AH ANNEM.
Uçtun içimden sen, meleklere selam benden,
Şad olsun rahmet eden ANNEM.
Andıkça seni her an, kalbimde yanıyor kan,
Şikâyet edemem çünkü aldı seni yaradan. ANNECİĞİM, ANNEM.
Tek dileğim var, yalnız sana, al yanına bas bağrına
Yaşanmıyor sensiz ana.
Göğsünde uyuyamadım, dizinde ağlayamadım
Seni her an aradım, ANNEM.
Akşamları dua ettim, elbet bir gün döner dedim
Rüyamda gördüm sevindim, boşmuş meğer hepsi.
Yazdım mermer taşına, bu benim ANNEM diye
Kader demişler buna, su getirdim hediye, AH ANNEM.
Melekler geldi peşimden, ayrılmadılar senden
Öksüz bıraktın beni sen ANNEM.
Acıdı bana komşular, yardımıma hep hep koştular
Senin gibi değil ama senin için baktılar. ANNECİĞİM ANNEM.
Sevgi sana rahmet sana, tek dileğim var, yalnız sana
Al yanına, bas bağrına, yaşanmıyor sensiz ana.
Artık rahat uyu canım ANAM.

Zeki Müren

1 yorum:

  1. Şarkının sözleri için teşekkür ederim. Fecri Ebcioğlu' nun mu acaba?

    YanıtlaSil